سخن مدیر وبلاگ







سخن مدیر وبلاگ  

سلام به همگی

اگه کسی حرفی ، انتقاد ، پیشنهادی  در باره ی موزیک وب یا ... داره بگه تا انجام بشه

اگه هم کسی مطلبی خواست توی وب قرار بگیره بفرسته

تا قرار بدم .



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت15:16---27 تير 1394
سلام.انگاردومی هستم که به شما سری زدم زهراخانم.وقتی یاد گذشته می افتم خیلی دلم میگیره....
پاسخ: شما ؟ زهرا خانم ؟


hassan
ساعت9:07---28 آبان 1389
ســـــــــــــلام .. خوبی..

چه خبرا..میبینم که باز کباب ها رو خوردی جای منم خالی نکردی..

ممنونم بازم بهم سر زدی....

میگم کلک این بنر خوشگل رو کی واست طراحی کرد؟..

بلاخره کار خودتو کردی ها...

راستی من حرفم همین بود دیگه از کجا فهمیدی زهرا اردبیلی هست.. من یادم نمیاد بهت گفته باشم؟

میگم ایکیو من همشه مثل آهن زنگ خورده...


عزیزم مثل همیشه عـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــالی بود....


به خونه خودتم سر بزنی ها...

بهاری باش


زهرا
ساعت16:19---27 آبان 1389
ســــــــــلام.. خوبی..

ممنون که به وب زهرا ما سر زدی.

تو اولین نفری بودی...

راستی از کجا فهمیدی ما اردبیلی هستیم؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 27 آبان 1389برچسب:, | 15:33 | + | موضوع: <-CategoryName-> |